niedziela, 6 października 2013

86 dni do Sylwestra!

Hej, jestem i jeszcze żyję, mimo że przez ostatnie dni miałam całe mnóstwo pracy. Wcale tego nie żałuję, bo dostałam w nagrodę wieeelką satysfakcję, można powiedzieć że osiągnęłam spory sukces. Już od jakiegoś czasu nie jem więcej niż 1200kcal, właściwie waham się w granicach 800-1200, któregoś dnia przypadkiem wyszło nawet 600kcal. Waga spada. Nie jestem w stanie Wam podać dokładnej liczby, bo moja waga łazienkowa nie może się zdecydować, ale dzisiaj było mniej więcej 70,8 - 71kg. Moje upragnione 6 z przodu coraz bliżej! :) Zaplanowałam sobie też nowe wyzwanie ćwiczeniowe na październik - w każdym tygodniu zamierzam poświęcić 120 minut na ćwiczenia na rowerku stacjonarnym lub stepperze. To oznacza 30 minut 4 razy w tygodniu. Myślę że będę też ćwiczyć coś innego. Trzymajcie się chudo, zapraszam Was na forum http://thindream.fora.pl/ i mam nadzieję że jest u Was tak samo dobrze jak u mnie! :*

7 komentarzy:

  1. Gratuluję sukcesów! Przyjemnie się czyta o tym, że komuś wychodzi. Trzymaj się! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje no i obyś zobaczyła nie długo 6 z przodu
    powodzenia :)

    http://thinchudosc.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale Ci idzie! Tak trzymaj! 6 z przodu jest już bardzo blisko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak miło zobaczyć taki optymistyczny akcent! :D
    Trzymam kciuki za coraz bliższe 6 z przodu :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że jest dobrze ;) Obyś wytrwała jak najdłużej. Ja w ten weekend nie dałam rady i nie zrobiłam swojego limitu na rowerku ;/ W ogóle trochę ten weekend zawaliłam, ale mam nadzieję, że w następnym będzie lepiej. Motywujesz mnie tymi swoimi wyzwaniami, bo skoro Ty dajesz radę, to ja też muszę :D
    Całuski :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluuuuuję! Vivian! :* Oby już wkrótce było stabilne 6 z przodu. Trzymaj tak dobrze dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć, pierwszy raz wpadłam na Twojego bloga i powiem Ci ze naprawde już wiem, że można. Ja zastanawiam sie nad zjadaniem samych owoców , znacyz chce zrzucic troszkę do sylwestra i przy okazji tego wpadłam na strone http://wymarzonysylwester.pl/dieta-przed-sylwestrem-jak-szybko-schudnac/ tylko kurcze potrzaba mi tego dnia w którym "zaczne" :)
    A Tobie życzę dalszych sukcesów

    OdpowiedzUsuń