sobota, 28 września 2013

29/30 | 94 dni do Sylwestra!

Cześć dziewczyny! Moje ćwiczeniowe wyzwanie dobiega końca, w poniedziałek napiszę krótkie podsumowanie o tym, ile w sumie udało mi się schudnąć. Wiem już że nie osiągnę szóstki z przodu do końca miesiąca, ale nic straconego, potrzebuję po prostu kilku dodatkowych dni. Dzisiejsza waga to 71,5kg, czyli 0,8kg mniej niż trzy dni temu. Jest dobrze. Bardzo się cieszę że wiele z Was jeszcze dołącza do mojej sylwestrowej akcji, oczywiście nadal zapraszam, mimo że liczba dni już nie jest taka okrągła, ale nadal jest czas żeby spełnić swoje wagowe marzenie. Zapraszam też na forum http://thindream.fora.pl/ :) 




Myślimy pozytywnie! Tym razem nam się uda! :)

6 komentarzy:

  1. To piękne,że twoja waga tak szybko leci.. Moja nie chce się ruszać po kilku dniach diety:( Wierzę w ciebie. Uda ci się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) Ja ostatnio tylko przybieram, więc super, że komuś się udaje. Życzę Ci tej 'szóstki' jak najszybciej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że tu tak pozytywnie :) Gratuluję pierwszych sukcesów i trzymam dalej kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 0.8 w trzy dni :) naprawdę świetnie Ci idzie :) trzymam dalej mocno kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie ze waga tak szybko spada, oby było i u mnie tak dobrze :)
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i zazdroszczę spadku wagi! I dobrze, że jesteś pełna pozytywnej energii ;) To motywuje.
    xoxo

    OdpowiedzUsuń