sobota, 21 września 2013

100 dni do Sylwestra - przyłącz się! :)

Kochane, od jutra mamy całe 100 dni, żeby wcisnąć się w swoją wymarzoną sylwestrową kreację! Bardzo serdecznie zapraszam do przyłączenia się do akcji. Zasady każda narzuca sobie sama, od siebie proponuję tylko ważenie i mierzenie jutro rano, a później 31.12, po ukończonej studniowej metamorfozie. :) Polecam zrobienie sobie zdjęcia przed i po, to ogromna motywacja! Nie bądźcie dla siebie zbyt surowe, 100 dni to mnóstwo czasu, warto wyznaczyć sobie REALNE cele i reguły. Nie poddajemy się, walczymy! :)




Jeśli możecie, opublikujcie ten obrazek na swoich blogach - im nas więcej tym lepiej! Zapraszam też na forum, tam będziemy więcej pisać o akcji, a także rozmawiać o swoich postępach i trudnościach. :)

19 komentarzy:

  1. dobry pomysł z tym mierzeniem i zdjęciami!

    więc do dzieła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem z Wami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dołączam się. lepiej z kimś niż samemu.

    OdpowiedzUsuń
  4. super pomysł :) na swoim blogu opublikuję tą akcję :) fajnie ze wszystkie motylko mogą się wspólnie połączyć w takich akcjach ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł nie jest zły :) A co do forum, można się jeszcze przyłączyć?

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem za tym! Świetny pomysł. Takiej motywacji było mi trzeba. LETS GO LADIES! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nieświadomie postanowiłam rozpocząć odchudzanie w "idealny dzień". Dołączam się oczywiście!
    Całusy

    http://perfection-wtf-is-it.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. przyłączam się kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja również chciałabym się przyłączyć, bo to świetna motywacja. ;)
    http://just-do-it-karola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. przyłączam się i życzę Wam wszystkim powodzenia i wytrwałości hehe

    OdpowiedzUsuń
  11. heh, ważenie się po Bożym Narodzeniu jest nieco niebezpieczne ;) nie przyłączam się, bo już weszłam w jedną tego typu akcję ale kibicuję!

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczywiście biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piszę się na to, świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mierzyłam się, ale znam swoją wage;)
    Zostało mi trochę mniej dni, ale dam radę;*
    Przyłączam się od zaraz;*
    Trzymajmy się chudo<3

    OdpowiedzUsuń
  15. Też się przyłączę do tej akcji, ale jeszcze nie wiem kiedy będę na sto procent gotowa.
    Powodzenia Kochana ! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Za 100 dni będziesz piękna, szczupła i szczęśliwa :) Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł ;) przyłączam się :)

    OdpowiedzUsuń